شاخص بورس 6 هزار واحد افت کرد

 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۶هزار واحدی روبرو شد. 

به گزارش  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 109میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 261میلیارد تومان در بیش از 408هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 6هزار و 233واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 533هزار و 398واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پترذوشییم بوعلی و تولید فولاد سپید فراب کویر با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4میلیارد و 604میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 941میلیارد تومان در 270هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 162واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 671واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه کوثر، پخش البرز و صنایع مادیران بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

 

خواندن
عجیب اما واقعی؛ ۶ سیخ کباب ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان!/ عکس

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *