لیبل پشت چسبدار آرزو

لیبل پشت چسبدار دانش گسترده ما‌درها در ادامه بخش برچسب زدن به ما‌درها اين قابلیت را مي دهد که نوار مطلوب را براي برنامه تلویزیونی شما مطابقت دهيم. از چاپگرهاي روميزي ریز گرفته تا خطوط بسته بندي پرسرعت، ما‌درها طيف کاملي از روبان ها را متناسب با نياز شما داريم.

تجربه برچسب‌زني ما‌درها در ادامه طيف گسترده‌اي از صنايع تضمين مي‌کند که ما‌درها روباني را تعیین مي‌کنيم که بهترين مطلوب براي برنامه تلویزیونی شما باشد. براي داده ها بيشتر در ادامه گزینه طيف نوارهاي ما‌درها به ادامه مطلب مراجعه کنيد يا از کاتالوگ محصولات ما‌درها ديدن کنيد تا ليستي از نوارهاي انتقال حرارتي ما‌درها در ادامه انبار نگهداري شده و براي ارسال موجود است.

 

درخواست نقل عهد رايگان کاتالوگ متاع رايگان

 

نمونه روبان انتقال حرارتي

 

بعد

نوارهاي انتقال حرارتي

طيف وسيعي از روبان هاي لينگارد ما‌درها شامل رزين، رزين مومي و موم است

نوارهاي انتقال حرارتي لينگارد

روبان هاي مارک لينگارد ما‌درها طيف انحصاري نوارهاي انتقال حرارتي با کيفيت ما‌درها هستند. اينها در ادامه تمامی اشکال روبان در ادامه هر دو عرض و ارتفاع استاندارد و سفارشي موجود است.

 

روبان هاي رزيني

روبان هاي رزين مومي

روبان هاي مومي

نوارهاي انتقال حرارتي Ricoh

ما همچنين طيف وسيعي از نوارهاي انتقال حرارتي مرتبه يک Ricoh را ارائه مي دهيم، از گزاره نوار رزين مومي Ricoh B110A. روبان هاي رزين مومي ريکو به دليل تلاش تمامی جانبه و کيفيت چاپ بالا، به ويژه در ادامه شکل چاپ نوشته هاي ریز و خطوط ظريف، بهترين متاع در ادامه حیث گرفته مي شوند.

خواندن
فرصت آن رسیده که وزارت خارجه اسناد معاهده ترکمنچای را واکاوی کند - ایلنا

 

روبان هاي انتقال حرارتي تخصصي

ما همچنين به طيف گسترده اي از نوارهاي انتقال حرارتي ويژه دسترسي داريم، از جمله:

 

نوارهاي حاشیه نزديک

روبان هاي رنگي

روبان هاي لباس

روبان صنعتي

روبان هاي روميزي

انتخاب روبان مناسب

عوامل زيادي وجود دارااست که کيفيت و قابليت اطمينان چاپ حرارتي روي ليبل را تعيين مي کند. ما‌درها ادراک مي کنيم که تمامی اين عامل ها چه نقشي دارا هستند و از ادراک فني خویش از به دست آوردن و فعالیت شما براي اطمينان از داشتن بهترين خط مش حل به کارگیری مي کنيم. چاپگر انتقال حرارتي شما گونه روبان مطلوب را معین مي کند، البته در ادامه اينجا يک راهنماي کلي وجود دارد:

 

نوارهاي انتقال حرارتي رزين معمولا براي کاربردهاي صنعتي و شيميايي به کارگیری مي شود، جايي که استمرار در ادامه شرايط محيطي شديد گزینه نياز است.

نوارهاي انتقال حرارتي وکس رزين براي چاپ عمومي مطلوب میباشند و مقاومت خوبي در ادامه برابر خراش، عنصر و مواد شيميايي دارند.

نوارهاي انتقال حرارتي موم معمولا در ادامه کاربردهاي کوتاه مدت به کارگیری مي شود، جايي که سايش اندک و قرار گرفتن در ادامه معرض مواد شيميايي اندک است.

نوارهاي بسته بندي با شتاب بالا

ما مي‌دانيم که تمامی روبان‌ها براي چاپ روي برچسب‌هاي ما‌درها به کارگیری نمي‌شوند. به احتمال زياد از يک روبان براي چاپ تاريخ يا کد جور اي روي بسته بندي خویش به کارگیری مي کنيد.

خواندن
مالیات در یک قدمی بیش از 21 میلیون خانه - ایسنا

 

ما طيف کاملي از نوارهاي بسته بندي را عرضه مي کنيم که مي توانند تا 900 متر روي رول عرضه شوند، با شتاب هاي بيش از 900 ميلي متر بر ثانيه چاپ شوند و براي سطح های گوناگون مطلوب باشند تا اطمينان حاصل شود که حداکثر کارايي را از خط بسته بندي خویش دريافت مي کنيد.

 

ما صنعت بسته بندي را ادراک مي کنيم و اطمينان مي دهيم که روباني که به کارگیری مي کنيد حداکثر کارايي و کارايي را به دست مي آورد. ما‌درها مي توانيم يک روبان را به طور یگانه براي برطرف کردن نيازهاي شما تهيه کنيم، و همچنين طيف وسيعي از روبان هاي رايج را در ادامه انبار داريم. براي ليستي از نوارهاي انتقال حرارتي ما‌درها که در ادامه انبار نگهداري مي شوند و براي ارسال موجود هستند، لطفاً از کاتالوگ محصولات ما‌درها ديدن کنيد.

 

دانلود

ما چيزهاي خوبي درباره آلن و هالي ليبلز شنيديم و از تصميم خویش براي همکاري با آن ها نااميد نشديم. از تيم براي زنده نمودن طرح برچسب ما‌درها و امداد به پررنگ شدن مارک جديد ما‌درها سپاسگزاريم. تخصص، سرویس ها و اعتنا بالاي آن ها به جزئيات همگي عالي بوده است….

کريس کلاين، مدير استدلال Paradise Rum

غذاي کازينو co-op.png

با افزايش استدعا براي متاع فراهم خرده فروشي، نياز به بهبود کارايي نيز افزايش مي يابد. اپليکاتورهاي Ravenwood ما‌درها و خط مش حل Linerless Wrap يکي از راه‌هايي میباشند که مي‌توانيم انعطاف‌پذيري و کارايي را در ادامه پردازش خویش براي برآورده نمودن نيازهاي مشتريان خویش در ادامه يک بازار در ادامه هم اکنون گسترش معرفي کنيم. اکنون که ما‌درها …

خواندن
انتقاد از کاروان های آزاد در عراق

جرمي ميلار، مدير زنجيره تامين تجاري کمپانی غذاي کازينو

متحدان

“کريگ و تيم در ادامه Hally Labels فعالیت نمودن با آن ها باورنکردني بوده اند. ما‌درها هيچ تجربه قبلي فعالیت با بسته بندي شرينک اسليو را نداشتيم و متوجه نشديم که چنانچه به درستي چاپ نشوند چه میزان احتمال نادرست در ادامه ارتفاع فرآيند التماس وجود دارد. و با استاندارد بالا. کريگ…

Allie Poch، کارگردان و يکي از بنيانگذاران Allie’s Pressed Juices

شرکت پنير جنگلي تالبوت

“کار با Hally Labels در ادامه همکاري با ماشین کرایه ای طراحي ما‌درها و آغاز به اين مسافرت در ادامه اوايل فرآيند طراحي مارک دوباره يکپارچه بود و وارد نمودن Hally Labels به مشاجره تغيير اسم تجاري در ادامه اسرع وقت مطمئناً مفيد بود. نيک واقعاً زير پوست آنچه ما‌درها بوديم بود. …

Maja Szarmach، رئيس بازاريابي و نوآوري Talbot Forest Cheese Co.

لوگوي اسطوره اي ساد

“برچسب هاي من رسيده اند و زيبا هستند!! نمي توانم به شما بگويم که چه میزان از ظواهر آن ها راضي هستم. از شما بسيار متشکرم که فرایند طولاني فعالیت نمودن بهترين رویه چاپ آن ها را طي کرديد. قیمت طاقت نمودن را دارااست و من بسيار خوشحالم که Hally Labels را پيدا کردم.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *